لیسانسم رو گرفتم.
زندگی شخصی و کاریم دچار تغییرات زیادی شد.
ولی هنوزم از اینجا خوشم میاد و اون جوّ کنکوریای که داشتم برام دلپذیره.
کنکور ارشد رو میشه گفت توی ۲ ماه خوندم، ولی خب نتیجهش هرچی بشه راضیعم. :))
و درضمن، ارشد رو بالاخره میرم فیزیک! به این میگن یه چرخش توی زندگی. :))
تجربه...ما را در سایت تجربه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت: 3:40